יהודה אבידן: "אמרתי לבכיר הליכוד – עדיף שנלך עם לפיד"

אייל ראובן No Comments on יהודה אבידן: "אמרתי לבכיר הליכוד – עדיף שנלך עם לפיד"

יהודה אבידן סיפר ב'מהדורת הבוקר': "לדעתי נתניהו קיבל את הפחד האדיר של זכיה בפיס שהוא לא יודע איך לאכול אותה". רוני פאלוך: "העם אמר את דברו ויש משהו שכאילו עדיין בודקים איך זה יראה ומה יגידו בתקשורת. את מי זה מעניין?"

צילום: דוד זר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקשיים בהרכבת הממשלה: הפרשנים יהודה אבידן ועוה"ד רוני פאלוך, שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני).

יהודה אבידן: "כדי שיקרה משהו היסטורי – צריך שכל השותפים יהיו בחוץ והליכוד כולו יתאחד מאחורי נתניהו – מה שאני לא חושב שיכול לקרות. גם גנץ לא מספיק לו. הבעיה של נתניהו היא לא רק סמוטריץ ובן גביר אלא גם ש"ס ואגודה ובתוך הליכוד עצמו. לכן אני לא חושב שמתבשל משהו. לדעתי נתניהו קיבל את הפחד האדיר של זכיה בפיס שהוא לא יודע איך לאכול אותה".

פאלוך: "אין שום תכנית ואסטרטגיה. אין פה שותפות ומו"מ, אלא חשדנות גדולה מאוד. בן גביר הודיע אתמול על שורת דברים שבלעדיהם הוא לא נכנס לקואליציה. יש כאלה שלא הודיעו את זה אלא קרצו. יש חלק שלא סומכים על כל הצדדים, ומאמינים שמה שלא ייכתב לא יבוצע. העם אמר את דברו ויש משהו שכאילו עדיין בודקים איך זה יראה ומה יגידו בתקשורת. את מי זה מעניין?"

אבידן סיפר: "כארבעה חמישה חודשים לפני התפרקות הממשלה פגשתי את כמעט הכי בכיר שאתה יכול לדמיין בליכוד שנמצא בעניינים, ואני אומר לו 'זה איום ונורא איך שרומסים אותנו. איך שאנחנו חוזרים לשלטון צריך לבטל מיד את המיסים על החד"פ והשתיה וכל הדברים האלה'. הוא אומר לי 'לא צריך למהר, יהרגו אותנו אם נעשה את זה. זה לא פשוט'. באותו רגע אמרתי לו 'אם ככה אתה מדבר ככה – ההמלצה שלי לדרעי היא ללכת עם לפיד ולזרוק אתכם לאופוזיציה שוב'. אם ככה אתה מדבר בשעה שרומסים אותנו אתם כנראה לא יודעים לשלוט. זה מתחבר למה שאנחנו רואים שהתקשורת הצליחה וכל יום שעובר אנחנו רואים שהיא משפיעה ביתר שאת".



0 תגובות